beauty

 2011.05.11. 10:18

Mint az entellektüel, komoly sznob picsa szerepében tetszelgő nő, mindig is tagadtam a férfiszépség tényét. Az nem faktor, nekem semmit nem jelent, sőt! A belső értékek felmagasztalásán kívül minden bizonnyal némi önbizalomhiány is közrejátszhatott sarkos álláspontom kialakításában. Aztán jött a kattanás. A kor, a szakítás után megerősödött nőiségem, a magánytól való félelem is nyom nélkül távozott. És rajongó lettem. Néha vissza kell fognom magam, hogy ne fütyüljek az utcán...

A bejegyzés trackback címe:

https://fixaidea.blog.hu/api/trackback/id/tr742895132

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Manapság a fiatal nők nem adnak magukra 2011.05.19. 15:34:27

Nekem megjegyzésem lenne inkább, mint kérdésem, de örülnék, ha leírná a véleményét. Férfi létemre írok. Nem vagyok már fiatal, igaz, öregnek sem érzem magam. Nem akarok általánosítani, de észrevettem, hogy manapság a fiatal nők, asszonyok nem úgy adnak...

Trackback: Mi kell a nőnek? 2011.05.19. 15:34:09

Mennyire népszerű téma ma a női-lét, férfi-lét!  Hogy a hagyományos nemi szerepek jók-e, vagy elavultak, hogy házimunkázzon-e többet a férfi, legyen-e több női politikus, hogy az étteremben, ha a férfi fizet, az gavallérság, vagy a férfiuralom beb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása